آب درمانی 5
کیست تخمدان.شرکت تولید عرقیات وگیاهان دارویی کاکامانی
گیاهان دارویی.آموزش درمان.ساخت داروگیاهی

 

آب درمانی 5

جدول چگونگي تنقيه از روز ششم تا چهلم اين چنين است:
روز ششم با آب خالص
روز هفتم با آب و افزودن 2 سي سي شامپو بچه
روزهاي هشتم و نهم با آب خالص
روز دهم با جوشانده‌ي گل خطمي
روز يازدهم با آب خالص
روز دوازدهم با آب و افزودن 2 سي سي شامپو بچه
روزهاي سيزدهم و چهاردهم با آب خالص
روز پانزدهم با جوشانده‌ي گل خطمي
روز شانزدهم با آب خالص
روز هفدهم با آب و افزودن 2 سي سي شامپو بچه
روزهاي هيجدهم و نوزدهم با آب خالص
روز بيستم با جوشانده‌ي گل خطمي
روز بيست و يكم با آب خالص
روز بيست و دوم با آب و افزودن 2 سي سي شامپو بچه
روزهاي بيست و سوم و چهارم با آب خالص
روز بيست و پنجم با جوشانده‌ي گل خطمي
روز بيست و ششم با آب خالص
روز بيست و هفتم با آب و افزودن 2 سي سي شامپو بچه
روزهاي بيست و هشتم و نهم با آب خالص
روز سي‌ام با جوشانده‌ي گل خطمي
روز سي و يكم با آب خالص
روز سي و دوم با آب و افزودن 2 سي سي شامپو بچه
روزهاي سي و سه و چهار با آب خالص
روز سي و پنجم با جوشانده‌ي گل خطمي
روز سي و ششم با آب خالص
روز سي و هفتم با آب و افزودن 2 سي سي شامپو بچه
روزهاي سي و هشتم و نهم با آب خالص
روز چهلم با جوشانده‌ي گل خطمي
F)
به هنگام غلتيدن به چپ و راست، ممكن است در انتهاي روده احساس فشار و درد پيدا شود كه ناشي از هجوم تكه‌هاي كنده شده مدفوع براي خروج است و شخص به ناچار مدت 20 دقيقه را تحمل مي‌كند؛ و بلافاصله پس از دفع فضولات، فشار و درد پايان مي‌يابد. چنانچه پس از تخليه آب از روده، مقداري از آب درون آن بماند، نه تنها جاي نگراني نيست، بلكه سودمند نيز هست. اگر تنقيه هر روز و درست انجام نشود، ممكن است نتواند همه‌ي روده را پاكسازي كند؛ از اين رو، پس از روز چهلم نيز ميل به غذا بر نمي‌گردد.
G)
كساني كه دوره‌هاي كوتاه مدت 5، 7 يا 10 روزه آب درماني مي‌كنند، هم مي‌توانند تنقيه كنند و هم نكنند؛ زيرا كار نكردن روده‌ها در اين مدت، باعث تنبلي آنها نمي‌شود؛ ولي بهتر است در دوره‌هاي كوتاه مدت نيز تنقيه شود.
(12)
ـ براي پاكسازي بخش معده تا مري، هر پنج روز يكبار پس از غروب آفتاب به شيوه‌ي زير استفراغ مي‌كند: يك ليتر آب ولرم مي‌نوشد و 5 دقيقه درجا مي‌دود. چنانچه در اين مدت استفراغ كرد كه بهتر؛ ولي اگر حالت استفراغ پيش نيامد، مي‌تواند به ته گلو انگشت فرو كند؛ و اگر باز هم استفراغ نكرد، به يك ليتر ديگر آب ولرم نصف قاشق چايخوري نمك مي‌افزايد و پس از هم‌زدن مي‌نوشد. اين بار حتماً استفراغ خواهد كرد.
(13)
ـ براي پاكسازي دهان از سموم و عفونتهايي كه بدن در حال دفع آنها از راه دهان است، هر شب 20 قطره‌ي ايرال‌وكس iralvex Drop در نصف ليوان چاي غليظ ريخته و يك قاشق چايخوري هم نمك به آن مي‌افزايد و پس از هم‌زدن با آن قرقر مي‌كند؛ ولي بايد مواظب باشد چيزي از آن را فرو نبرد.
(14)
ـ چنانچه در طول دوره، ناگهان رفتار بيمار غير عادي شود و مانند ديوانه‌ها رفتار كند، افراد خانواده مي‌بايست بي درنگ به او غذا دهند؛ زيرا رفتار غير عادي نشانگر اين است كه بدن در حال مصرف بافتهاي مغز است. پس نقش خانواده در اين جا نمايان مي‌شود.
(15)
ـ چون در زمان درمان، شخص به هيچ روي بيمار نمي‌شود، از اين رو نبايد از هيچ دارويي و يا قرص يا شربت ويتامين دار استفاده كند؛ زيرا وارد شدن مواد جامد به معده، باعث ترشح زود هنگام و متوقف شدن مكانيسم از پايين به بالا در بدن شده و چون معده خالي است، در نتيجه اسيد ترشح شده در معده بر بخشي از ديواره‌ي آن اثر كرده و باعث زخم معده مي‌شود. وارد كردن ويتامين به بدن نيز باعث مي‌شود تا ميكربها، ويروسها، باكتريها و يا سلولهاي سرطاني نيز از آنها استفاده كنند. در نتيجه با تقويت آنها، مدت درمان طولاني شده و در40 روز پاكسازي كامل انجام نشود.
(16)
ـ چنانچه بيمار با خوردن دارو دچار زخم معده يا روده شود، جاي نگران نيست؛ زيرا با قطع دارو و غدا، با آب درماني، هر گونه زخم داخلي يا بيروني بدن با سرعت چشمگيري خوب مي‌شود

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب